ultimate naruto
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

het blinde meisje hoofstuk 5

Ga naar beneden

het blinde meisje hoofstuk 5 Empty het blinde meisje hoofstuk 5

Bericht  nikaya-chan zo sep 07, 2008 6:23 pm

Het blinde meisje.
Hoofdstuk 5:
Nikaya wordt wakker en staat op. ze doet haar ochtensroutine. Als ze samen met Rin in Rin’s kamer aan het spelen is, komt Kainenu binnen. “ Een goeie morgen Nikaya. Zou jij en Rin met mij mee willen naar een meertje om wat te zwemmen?” Nikaya kijkt op en glimlacht.” Tuurlijk.” Rin springt vrolijk heen en weer. Kainenu lacht. Hij laat de bediendes hun kleren halen en dan gaan ze.

Als ze er zijn kan Nikaya zien dat er een meer is. Het is zo mooi. Rin rent meteen naar het meer en springt er in. Kainenu helpt Nikaya de heuvel af. Kainenu zet haar neer bij het rand van het meer. Nikaya laat haar voeten in het water zaken. Ze sluit haar ogen en laat het water haar rustig maken. Als Kainenu haar zo ziet wordt overrompelt door haar schoonheid. Als ze zo bij het water zit lijkt ze wel een watergodin.

Opeens begint Nikaya’s haar te veranderen. Het wordt kastanjebruin en krijgt rood roze strepen er in. Ze krijgt klauwen en scherpe tanden. Kainenu kijkt vol verbijstering naar de gebeurtenis. Rin rent naar haar toen en vraagt wat er is gebeurt. Nikaya kijkt haar gek aan en zegt dat er niks is. Dan zegt Kainenu:” Je hebt je demonische vorm weer terug.” Nikaya kijkt hem vol ongeloof aan. ze barst in huilen uit en begint te trillen. Rin probeert haar ter trosten maar niks werkt. Kainenu rilt haar op en loopt samen met Rin terug naar het kasteel.

In het kasteel wordt Yuu helemaal gek. Hij weet niet waar Nikaya is. Dan ziet hij Kainenu met een meisje in zijn handen. Hij rent naar hem toe en ziet dat het meisje aan het huilen is. Ze kijkt hem aan met lege ogen.” Nikaya……” stottert hij. Ze wendt haar ogen af en begint weer te huilen. Kainenu brengt haar naar kamer en gaat naar Sesshomaru. Hij vertelt hem wat er gebeurt is. Sesshomaru kijkt hem woedend aan.” hoe kon je haar naar buiten brengen? Ze had strike orders om in het kasteel te blijven.” Schreeuwt hij woedend. Kainenu begint nu ook boos te worden.” Ze zit alleen maar binnen of tussen muren. Ze is geen gevangene Sesshomaru. Ze is een meisje dat niet op gesloten wil zitten. Wanneer was je haar van plan te vertellen over haar verleden en dat haar vader nog leeft. Wanneer hé. Nooit omdat je bang bent dat je haar verliest.” Nu kan Sesshomaru het niet meer houden. Het volgende moment is Kainenu vast gepind aan de muur met Sesshomaru’s hand om zijn nek.

“ Ik geef niks om haar begrepen. Ik doe gewoon wat me gevraagd is en niks meer. Kom niet dichterbij haar of je zult de rest van je leven in een kerker rond hangen.” Dan laat hij hem los. Kainenu valt op de grond en wrijft over zijn keel. Dan staat ie op, buigt en loopt naar buiten.

De rest van de week wordt er niet tegen Nikaya gesproken. Ze komt har kamer niet uit en eet niks. De enige die haar kamer in mag is Rin. Sesshomaru doet alsof het niks uit maakt maar binnen in hem maakt het hem gek. Yuu is ten einde raad en Kainenu probeert haar eruit te praten. Maar niks werkt.

Er is een week vestreken sinds Nikaya haar demonische vorm terug heeft. het is onrustig in het kasteel. De heren zitten in de eetzaal en staren naar hun bord. Dan komt Rin ineens aan rennen. Sesshomaru wil wat gaan zeggen maar voor hij ook maar een woord kan zeggen kijkt Rin hem aan. Dan pakt ze een broodje en rent de kamer weer uit. De mannen kijken verbaast.” Waar ging zij nou heen met dat broodje?” vraagt Kainenu.

Rin rent door de hal. Als ze bij een deur staat klopt ze.” Kom binnen Rin.” Rin doet de deur open en loopt naar binnen. Dan doet ze deur weer dicht.” Ik heb je wat brood gebracht Nikaya-chan.” De vrouw waar tegen Rin sprak was een volbloeds demon. Ze had kastanjebruin haar met rode strepen er in. Nikaya’s ogen zijn niet meer wit maar oceaan blauw. Rin geeft haar het brood en gaat naast haar op het bed zitten.” Kan je weer zien?” vraagt ze. Nikaya kijkt haar aan en glimlacht.” Ja ik kan weer zien. Ook al is het beeld nog een beetje vaag.” Rin glimlacht. Nu dat Nikaya weer kan zien kan Rin haar tekeningen aan haar laten zien.

Opeens wordt er op de deur geklopt. Nikaya kijkt op.” Wie is daar?” vraagt ze. Kainenu doet de deur open en loopt naar binnen. Als hij op kijkt ziet hij een demon die hij nog nooit eerder heeft gezien.” Ik ben Kainenu en wie mag jij zijn?” vraagt hij. Nikaya kijkt hem aan en lacht.” Ik ben het Nikaya.” Kainenu kijkt haar verbaast aan.’ Hoe kan zij Nikaya zijn? Nikaya is blind en heeft geen oogkleur.’ “ Nikaya-sama wil je mijn tekeningen zien?” Nikaya draait zich om en kijkt naar Rin.” Ja hoor.”

Kainenu valt in anime style. Hij wordt gewoon weg genegeerd. Hij huilt animetranen. Nikaya kijkt niet om. Kainenu:” ………….” ‘ Ik wordt genegeerd weeeeeh.’ Rent huilend de kamer uit. Nikaya draait zich om.’ Heey waar is kainenu? Nou ja weer naar rin kijken.’

Sesshomaru kijkt uit het raam. Hij ziet Kainenu huilend het kasteel uit rennen en knalt tegen een boom. Hij moet zich in houden om niet te lachen. Sesshomaru slaagt er toch niet in om zijn lach in te houden en barst in lachen uit. Kainenu wordt wakker van het gelach en kijk om hoog om te zien wie er lacht. En ziet Sesshomaru lachen en wordt laaiend. Kainenu springt om hoog en knalt naast het raam. Met een bult op zijn hoofd flikkert hij in de goot. Sesshomaru krijgt pijn van het lachen en valt K.O.

Einde hoofdstuk 5
nikaya-chan
nikaya-chan
Student
Student

Vrouw Aantal berichten : 9
Leeftijd : 31
Registration date : 12-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum