ultimate naruto
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

waarom heeft gaara nog steeds ''sand-control''

3 plaatsers

Ga naar beneden

waarom heeft gaara nog steeds ''sand-control'' Empty waarom heeft gaara nog steeds ''sand-control''

Bericht  makkusu-san di jul 08, 2008 11:16 pm

nu gaara's ichibi uit hem is gehaald door de akatsuki zou hij toch geen ''sand powers meer moeten hebben maar op een gegeven moment zie je 'm het weer gebruiken of ben ik nou gek :scratch:
makkusu-san
makkusu-san
Strijder
Strijder

Man Aantal berichten : 138
Leeftijd : 28
Woonplaats : amsterdam
Registration date : 08-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

waarom heeft gaara nog steeds ''sand-control'' Empty Re: waarom heeft gaara nog steeds ''sand-control''

Bericht  Mounichimaru di jul 08, 2008 11:19 pm

uuhmm, waar zie je hem dat gebruiken, of jij bent gek, of ik ben vergeet-achtig als het in de manga zou staan of later nog in de anime kwam affraid What a Face
Mounichimaru
Mounichimaru
Klaud Nine
Klaud Nine

Vrouw Aantal berichten : 310
Leeftijd : 28
Woonplaats : Amsterdam
Registration date : 08-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

waarom heeft gaara nog steeds ''sand-control'' Empty Re: waarom heeft gaara nog steeds ''sand-control''

Bericht  makkusu-san di jul 08, 2008 11:20 pm

Mounichimaru schreef:uuhmm, waar zie je hem dat gebruiken, of jij bent gek, of ik ben vergeet-achtig als het in de manga zou staan of later nog in de anime kwam affraid What a Face

in de anime dan gaan ze weg van suna en dan wil naruto gaara geen hand geven. dan doet gaara zijn sand s*** om naruto's hand te bewegen
makkusu-san
makkusu-san
Strijder
Strijder

Man Aantal berichten : 138
Leeftijd : 28
Woonplaats : amsterdam
Registration date : 08-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

waarom heeft gaara nog steeds ''sand-control'' Empty Re: waarom heeft gaara nog steeds ''sand-control''

Bericht  Mounichimaru di jul 08, 2008 11:24 pm

ooh,
nou ik heb geen idee Rolling Eyes xD
Mounichimaru
Mounichimaru
Klaud Nine
Klaud Nine

Vrouw Aantal berichten : 310
Leeftijd : 28
Woonplaats : Amsterdam
Registration date : 08-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

waarom heeft gaara nog steeds ''sand-control'' Empty Re: waarom heeft gaara nog steeds ''sand-control''

Bericht  momodeez do jul 10, 2008 10:30 am

Misschien kon hij het zelf doen zonder de ichibi ?? en was de ichibi alleen maar voor meer kracht ofzo
momodeez
momodeez
Student
Student

Vrouw Aantal berichten : 18
Leeftijd : 30
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 09-07-08

http://momodeez.deviantart.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

waarom heeft gaara nog steeds ''sand-control'' Empty Re: waarom heeft gaara nog steeds ''sand-control''

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum