ultimate naruto
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

het blinde meisje hoofdstuk 2

Ga naar beneden

het blinde meisje hoofdstuk 2 Empty het blinde meisje hoofdstuk 2

Bericht  nikaya-chan do aug 14, 2008 7:30 pm

Het blinde meisje.

Hoofdstuk 2:

Nadat Nikaya de kamer is uitgestormd , rent ze naar haar kamer. Seiko komt binnen. “ Nikaya-sama wat is er aan de hand? Waarom rende u plotseling uit de eetkamer?” Nikaya kikt haar niet aan en doet haar kast open en pakt een paar kimono’s .” Ik heb nu geen tijd Seiko. Jij moet me helpen uit het kasteel te komen.” Seiko schrikt.” Maar Nikaya-sama u mag helemaal niet weg. U moet vanavond mee met heer Sesshomaru.” Nikaya stopt met wat ze aan het doen was. Ze draait zich om en kijkt Seiko aan.” Wat?!! Waarom heeft niemand me dat verteld.” Roept ze. Tranen beginnen weer over haar wangen te lopen.

Ze rent de deur uit naar de eetzaal. Daar zijn de bediendes bezig met het eten klaar te zetten. Maar de landheer is er niet. Ze loopt naar het kantoor van de landheer. Daar zijn Sesshomaru en de landheer aan het praten. Ze stormt binnen en zegt:” Waarom heeft niemand me vertelt dat ik weg moest?!!.” De landheer kijk haar aan met een serieuze blik.” Omdat je dat zou ontploffen en weg zou lopen.” Zegt hij heel kalm. Nikaya heeft een blik van ongeloof in haar ogen.” Hoe zou ik nou moeten weg lopen?! Ik kan toch niks zien. Dan zou Yuu toch mee moeten en die zou echt niet mee gaan.” De landheer staat op.” Mijn beslissing staat vast Nikaya en het zal niet veranderen. Van nu ben je de verantwoordelijkheid van heer Sesshomaru.” Nikaya kan voelen dat hij het meent en buigt.” Mijn excuus voor mijn gedrag vandaar net heer Sesshomaru. Het zal niet nog eens gebeuren.” Zegt ze. De landheer glimlacht.” Nu dat is afgehandeld. Nikaya laat Seiko je kleding in pakken. Je gaat vanavond nog met hem mee. En laten we nu eten.” Nikaya knikt en gaat op zoek naar Seiko.

Sesshomaru volgt de landheer naar de eetzaal. Hij is zijn gedachten verzonken.`het ene moment is nog woedend en het ander bied ze haar excuus aan.` de landheer draait zich om.” Heer Sesshomaru is er iets?” Sesshomaru kijkt op. “ Nee hoor heer Sherei. Er is niks aan de hand.” De landheer haalt zijn schouders op. Hij gaat zitten aan de tafel. Dan komt Yuu de eetkamer binnen.” Mijn heer , u had geroepen?” zegt hij. “ Ja ik wil dat jij samen met Nikaya mee gaat met heer Sesshomaru. Je zal haar beschermen wanneer heer Sesshomaru er niet is.” Zegt de landheer. Yuu knikt en draait zich om naar Sesshomaru. “ Heer Sesshomaru ik sta volledig in uw dienst.” Yuu kijkt hem niet aan. Sesshomaru knikt alleen maar.

Nikaya loopt samen met Seiko de eetkamer binnen. Ze wil naast Yuu gaan zitten maar de landheer zegt dat ze naast Sesshomaru moet gaan zitten. Nikaya zucht en gaat zitten. Ze eten in stilte. Dan staat de landheer op.” Van af nu zal Nikaya niet hier meer thuis horen. Maar ze is altijd welkom om op bezoek te komen.” Hij glimlacht. Nikaya knikt alleen maar. Yuu kijkt haar aan.’ Nikaya wat is er toch ?’ denkt hij.

Na het eten bespreken de heren hun problemen en praat Yuu met Seiko over de taken. Nikaya luistert niet. Ze is haar gedachten verdiept. Dan zegt dat landheer dat Sesshomaru vertrekt. Nikaya staat op en volgt de demonheer. Als ze buiten zijn verandert Sesshomaru in zijn ware gedaante: een mega hond. De landheer zegt:” Nikaya jij moet bij hem achter op. Yuu zal een paard nemen.” Nikaya knikt en Yuu helpt haar op de hondsrug. Daarna bestijgend hij zelf zijn paard.” Veel geluk en plezier Nikaya.” Lacht de landheer. Nikaya kijkt alleen maar vooruit en zegt niks. Sesshomaru staat op en rent naar het westen. Yuu volgt met zijn paard.

Na een lange rit bereiken ze een bos. Hier stopt Sesshomaru. Nikaya glijd van zijn rug en wacht op Yuu. Sesshomaru veradert weer in zijn mensenvorm en komt naast haar staan. “ Waarom ben je zo droevig?” vraagt hij plotseling. Nikaya kijkt hem niet aan en zegt niks.” Weet je het is beleefd als je antwoord geeft.” Nikaya draait zich naar hem om en kijkt hem met lege ogen aan.” Dingen die van iemand zijn moet je met rust laten. Een engel zou nooit haar geheim vertellen aan een vreemde, alleen aan een vriend.” Zegt ze. Dan kijkt ze weer voor zich uit. Sesshomaru besluit er niet meer over te beginnen. Dan komt Yuu er aan. “ Sesshomaru-sama is er een probleem?” vraagt hij. “ Nee er is geen probleem maar ik wil hier vannacht overnachten.” Nikaya schrikt. Vannacht is het volle maan.
Yuu ziet Nikaya’s reactie en zegt:” Sesshomaru-sama , met al respect , is het niet veel beter als we verder gaan? Nikaya-sama lijkt me een beetje van slag en ze heeft nog nooit buiten het kasteel geslapen.” Sesshomaru kijkt hem aan. “ Dan wordt het tijd dat ze dat leert. Ik ga me niet aanpassen voor een meisje dat te verwend is om buiten te slapen.” Yuu kijkt geschrokken. Hij had niet zo’n antwoord verwacht. Hij kijkt bezorgd naar Nikaya. Nikaya loopt naar Sesshomaru en gaat voor hem staan. Dan slaat ze hem hard in het gezicht. “ Als jij denkt dat jij enig sinds beter bent dan mij heb je het mis. Ik heb moeten knokken voor mijn bestaan en ik ben niet verwend. De enige die verwend is ben jij!” roept Nikaya. Yuu schrikt. Hij heeft Nikaya nog nooit zo boos gezien.” Als je me wil excuseren ik ga slapen. BUITEN.” Nikaya loopt het bos in en gaat naar een open plek. Daar gaat ze liggen.

Yuu kijkt haar na. Dan kijkt hij naar Sesshomaru. Op de plek waar Nikaya hem geslagen heeft zit een grote paars rode plek. Sesshomaru wrijft over de plek. Yuu schudt zijn hoofd en loopt door. Nikaya ligt intussen te slapen. Sesshomaru komt als laatste aan lopen.” Mijn excuses Sesshomaru-sama. Nikaya had het niet zo bedoeld. Ze kan soms een beetje overdrijven.” Zegt Yuu. Sesshomaru kijkt hem alleen maar aan en gaat tegen een boom aan zitten. Yuu zucht. Dit wordt nog een lange reis.

Volgende ochtend:
Nikaya wordt wakker. Ze doet langzaam haar ogen open maar sluit ze dan weer snel.’ Wat een vel licht.’ Denkt ze. Dan opent ze weer haar ogen. Ze probeert de aura’s van Yuu en Sesshomaru te vinden. Yuu’s aura is niet ver van haar. Sesshomaru’s aura daar in tegen is bij een andere aura. Ze neemt aan dat hij tegen een boom ligt. In Sesshomaru’s aura is een paarse plek te zien. Nikaya glimlacht. Dat zal wel de plek zijn waar ze hem heeft geslagen. De eikel. Nikaya staat op en luistert of er een riviertje is. Ze hoort vogels. Dan hoort ze het geruis van een rivier. Ze loopt de kant op van het geluid.


Yuu wordt wakker. Hij merkt dat Nikaya weg is.’ Shit waar is ze?’ hij loopt naar Sesshomaru en maakt hem wakker. Sesshomaru kijkt hem aan.” Wat is er? “ vraagt hij. Yuu zegt:” Nikaya is weg.” “ Die zal wel een beekje aan het zoeken zijn.” Zegt Sesshomaru. Yuu zucht.’ Hij zal wel gelijk hebben. Nikaya kenende is nu vast even wat aan het drinken of zich te wassen.’

Nikaya staat voor het beekje. Ze gaat door haar knieën. Zo kan ze beter bij het water. Ze pakt wat water met haar handen en drinkt het. Dan staat ze weer op en loopt terug naar de jongens.

Wanneer Yuu Nikaya ziet rent hij naar haar toe.” Nikaya-sama waar was u?” Nikaya lacht.” Even wat water drinken Yuu-kun.” Yuu zucht. Hij is gewoon veel te bezorgd om haar.

Dan zegt Sesshomaru dat ze weer vertrekken. Nikaya klimt weer op Sesshomaru’s rug en Yuu klimt weer op het paard. Dan vertrekken ze weer naar de westenlanden.

Einde hoofdstuk 2.
nikaya-chan
nikaya-chan
Student
Student

Vrouw Aantal berichten : 9
Leeftijd : 31
Registration date : 12-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum